Friday, September 11, 2009

berbuka kat lua lagik...kali ni ngAn mi$s fieza,mr arm, mr fidot n mr zam...

papew la sha nih kan?alih-alih citer pasal g berbuka jew....tapi lantak kan,ni page aku,sukati aku la nak letak citer aper pown..yang penting ati aku puas dapat story sorang-sorang kat sini...kepada yang tak suke tu,g kat page lain yang lebih menarik...aku nye page nih khas utk aku jew and kpd kawan2 aku yg gler2 yang tak kisah ape benda yang aku nak story kan..k?

ok la,ini hari sha nak letak n citer pasal kitorang g berbuka kat bangsar....abeh je kijew,trus si arm n ezam jemput kat depan opis..pastu amek kak fieza kat opis die plak kat tm,then amek abg daus plak kat institut perguruan bahasa melayu..arm nye tempat study...pastu arm pown drive la mcm2 giler2 ckit sehingga menyebabkan kepale sha pening2 lalat...perut kosong,drive cam gitu,adeh..tak larat...tapi sebab sha ni menumpang,kire bantai jew la...arm,sori ea....aku bkn nak kutuk cara ko drive,cume kpale aku ptg tu tak centre jew..hehehe...tapi pas makan,perut aku pown dah kenyang,ok jew ko drive..best sgt..hahaha..thank you tumpangkan aku ea naik WMT 9999..weeeeeeeeee.............^_^lain kali kalo terdesak lagi aku nak naik lagik taw...hehehe...

kpd kak fieza plak,sha mintak maaf bebanyak ea sebab tak banyak sembang malam tu...maklum la,kepale dah pening,nak cakap banyak pown tak selesa badan...tapi pas makan tu,sha dah ok ckit sha dah mule wat giler kan?akak,kalo nak main mercun or bunga api,jom raye kat umah sha...papa sha tiap tahun bakar duit die sebab belikan mercun n bunga api untuk anak-anak die main..so kalo akak dah tempah dl nak dtg umah sha nak main bunga api n mercun,sha akan simpankan stok utk akak khas..k?hehehe....lagipown kat sane sha adew kaki yang jual mercun,so senang jew la sha nak dapat bahan..hehe...

kepade abang daus plak,uwek............. p **tak puas ati woo ngan abang..dari dulu asek nak gaduh jew ngan sha....tapi takpew la,kalo gaduh main2 untuk merapatkan lagi hubungan antara adik n abg ape slh nyer kan..jage kak i-za baik2 taw..jangan curang ea...sha belasah abg kunk...walaupown sha tak penah jumpe ngan akak i-za lagi,tapi bile tgk muke die,sweet sangat...suker sha tengok... abg,kalau abg bahagia,sha pown tumpang bahagia taw...yang penting,kawen jangan lupe jemput sha ea...sha nak makan nasi minyak abg banyak2..sebab sha nye nasi minyak lame lagi..ntah biler...hehehe

and da lastly utk mr zam,calon suami no 1..wahaha....macam banyak sangat plak calon sha nih..gatai!!!thanks tau sudi ajak g berbuka same....pasni orang dah balik kampung,tak dapat la nak enjoy macam selalu....hehehe...but im happy here with you...thanks for everything...

ok lah,sha nak masukkan gambar plak.. jom layan...

ni die pasangan bahagia...kak fieza n mr arm...
sha doakan korang bahagia 4 ever k....

arm * abg daus * sha

sha vS mr Zam

ape la yang suker sangat tu kak fieza ooi....

*******************************************

Wokey,n3 ni lain ckit ea....sha nak tunjuk kan n3 ni utk kak fieza n arm...

akak,sori amek gambar tak gtau akak..saje jew nak amek wat kenangan..nampak la kebahagiaan korang...hihi...suker sha tengok..seriously,chomel giler gambor nih.romantik jew....hehe.. jangan marah taw!!marah kene jual....

0 comments: