Tuesday, March 23, 2010

psSsSsSsT....

ni la bakal my future Husb***........



ntah la,org kate jodoh kan,walaupon kami juz berkawan jew,tp takdir tuhan kene la terima..aku pown jenis senang nk kenal hati budi org..hope hubungan ni kekal smpai bile-bile...dan aku akan belajar utk memahami jiwa org nih....
dan aku mintak maaf buat insan yang telah aku kecewakan hatinyer.....nak kate aku ni memilih,tak gak...sebab nyer,bakal tunangan aku ni org biase jew....mcm manusia lain...ntah la..nak citer pasal hubungan manusia sesama manusia nih memg tak abeh smpai besok....lagi-lagi la kalo nak citer pasal aku...hanya insan yang kenal aku jew yang faham aku walaupown org tu payah nak paham pade awalnyer..huhuhu....

dan mudah-mudahan ape yang aku rancangkan untuk bersamanya akan menjadi nyata...insyaallah hujung tahun ni bersatu la kami....senang btoL la aku ni nak kawen....jodoh la katekan.....hurm.......................

0 comments: